söndag 1 juli 2012

Usch, vad vi är urusla på att uppdatera vår blogg.

Det värsta är att vi inte kan lova någon ändring heller.
Nåväl, idag är vi på plats om än inte tillsammans.
Inlägget skrivs av mig, Rebecka, och jag har de andra två i luren.

Det gör att det är jag som bestämmer vad vi ska skriva om och kan därför strunta i Susanne som hojtar att vi måste utröna hur vanligt det är bland medelålders kvinnor att de rakar bort hela biddevitten.
Det tänker jag VERKLIGEN inte fråga er om.

Nej, jag vill att vi pratar om väggar. Inomhus. Vad tycker ni? Ska tapeter vara mönstrade eller inte?
Maggan säger mönster och mycket färg, men Susanne vägrar svara eftersom hon inte får ställa sin fråga.
Om jag ska ha mönster måste det vara så diskret att det knappt märks.
Ni ska veta att det är ett stort steg från mina vanligtvis vita väggar. Man kan säga att jag har färgat till mig lite på senare år.

Det är mycket som är förändrat i mitt liv.
Och vet ni att det inte har varit så farligt som jag kanske trodde att det skulle vara. Det är okej att byta bana när man är 56.

Kram Rebecka

1 kommentar:

  1. Hej på er (och hej till Åsa)!
    Har precis hittat hit. Varit dålig och tyvärr inte läst en enda bok om er. Men eftersom jag gillar det Åsa skrivit innan ni kom in i hennes liv, tänkte jag att det var dags. Lovar. Tycker ni har en förträffligt trevlig blogg också, även om det inte uppdateras så ofta.

    Ska köpa böckerna så snart jag får möjlighet.

    Kram/Nina

    SvaraRadera